18 jul 2011

'This or that' - tag

Tags vind ik zelf altijd heel leuk om te doen, maar niet erg leuk om te lezen. Maar goed, aangezien jullie mij niet heel goed kennen, vond ik toch wel dat het tijd was voor een tag. De tag is een keuze tag 'This or That?'. De tag heb ik overgenomen van KLIK.
Enjoy (:

Tumblr_lo7rac5wmh1qfv1j5o1_500_large

- kleding:
lange of korte mouwen
jurken of rokken
streepjes of ruitjes
teenslippers of sandalen
sjaals of hoedjes
oorknopjes of oorhangers
kettingen of armbanden
hakken of platte schoenen
cowboylaarzen of paardrijlaarzen
jasje of vest

Ik hou onwijs van jurkjes of een 't-shirt met shorts'-combinatie! Als dit te koud is, kies ik voor skinny jeans ipv shorts en draag ik er een blazer/jasje over. Sieraden draag ik als ik er zin in heb. Ik ben dol op oorknopjes en ringen.

''Klik op leesmeer''
- make-up:
blush of bronzer
lipgloss of lipstick
eyeliner of mascara
foundation of concealer
neutraal of kleur
oogschaduw in vaste vorm of losse poeder
kwasten of sponsjes

Ik draag nooit zo veel make-up, maar ik ga liever niet de deur uit zonder mascara. Dat is echt mijn must! Als ik veel tijd heb vind ik het wel leuk om wat meer op te doen: Lipstick, bronzer, foundation, oogschaduw, eye-liner. Concealer gebruik ik heel af en toe als ik wallen heb of pukkeltjes. Kleuren op mijn ogen vind ik niet zo mooi en daarom ga ik meestal voor een naturel nude look. Blush is niet echt mijn ding!



- nagels:
OPI of China glaze
lang of kort
acryl of natuurlijk
felgekleurd of donker
met of zonder nailart

Ja, echt, ik vind China Glaze beter! Van OPI heb ik zo'n 3 a 4 lakjes en China Glaze 1tje, maar ik moet zeggen dat ik veel tevredener ben met die van China Glaze. Lange nagels vind ik zelf heeel mooi en het is echt mijn wens om mooie lange stevige nagels te krijgen. Ik ben niet echt dol op kleurtjes op mijn nagels. Al vind ik de volgende kleuren wel mooi: bruin, felrood, babyblauw, nude/roze. French-manicures vind ik supermooi en verzorgd ogen.

- haar:
krullend of stijl
knot of paardenstaart
schuifspeldjes of clipjes
haarlak of gel
lang of kort
licht of donker
lok of pony
los of vast

Deze vond ik heeel moeilijk! Want bij sommigen staan krullen zo mooi, maar over het algemeen vind ik stijl toch wel het mooiste. Schuifspeldjes vind ik fijner omdat je die een beetje kan verbergen. Gel of wax vind ik echt vies spul en het ziet er gewoon niet mooi uit, dus koos ik voor haarlak. Bij licht en donker haar twijfelde ik heel erg, want lichtblond vind ik heel mooi maar bruin kan ook supermooi zijn. Toch koos ik voor donker (al vind ik zwart niet mooi). Lok of pony, dat ligt ook aan je hoofdvorm en zo, maar toch is de 'lok' wat veiliger. Los of vast? Nou, sowieso los, dat is namelijk veel simpeler.

^ mijn favoriete parfum

- body:
parfum of bodyspray
lotion of bodybutter
douchegel of zeep
lush of andere merken

Ook deze vond ik weer lastig omdat ik heel vaak van producten verander. Ik heb meestal wel parfums en eau de toilette's. Lotion en bodybutter heb ik allebei en vind ik eigenlijk beide even fijn.   Lush vind ik een geweldige zaak met heerlijke zeepjes en zo maar voor mij is het prijzig, dus ik koop er niet zo vaak.

- zomaar:
regen of zon
zomer of winter
herfst of lente
vanille of chocolade
westen of oosten

Dan het laatste lijstje met wat overige dingen. Echt, ik ben een zonnemaniak dus die was niet moeilijk! De meeste zon heb je in de zomer, dus die was ook niet moeilijk. De lente koos ik omdat dan alles zo mooi gaat bloeien en er komen kalfjes en zo, heerlijk. De herfst vind ik maar vies met al die gladde bladeren op de grond, bah! Vanille of chocolade? Qua eten Chocolade! Qua eau de toilette Vanille! En ik koos voor het westen omdat het aan de kust is (:

Ik tag... Roxanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten